понеделник, 26 ноември 2012 г.

Меки сладки с шоколадови парченца


 Това е поредната рецепта от Марта Стюарт, която не ме разочарова. Всъщност всички сладки, които съм правила от нейния сайт до една са вкусни и лесни за приготвяне.
 Тези мекички сладки са изключително бързи за приготвяне и много подходящи според мен за коледен подарък за колежки и приятелки, поднесени в пликче с весела коледна панделка и топли сърдечни пожелания.

  Продукти:
 1 1/4 чаши брашно /175 гр./
 1 1/2 ч.л. морска сол
 1/4 ч.л. сода
 7 с.л. масло меко
 1 яйце на стайна температура
 1/4 ч.чаша захар
 1/4 ч.чаша светла кафява захар, аз нямах в момента налична и сложих пак бяла захар
 1 ванилия
 3 с.л. готварска сметана
 3/4 ч.чаша парченца тъмен шоколад
 3/4 ч.чаша парченца млечен шоколад

Брашното, морската сол и содата се смесват. Маслото се разбива до пухкав крем със захарта, а яйцето се разбива с ванилията и се прибавя към маслената смес. Объркват се сухите съставки с яйчено маслената  смес и се добавят сметаната и шоколадовите парченца. Тестото става доста гъсто. Съдът с тестото се покрива с фолио и се оставя за 10 мин. в хладилник. Върху постлана с хартия за печене тава с помощта на лъжица се оформят купчинки от тестото /получиха ми се 16 сладки/, които при печене се разливат и се получават доста големи сладки. Пекат се 12-14 минути на 180С.

Няма коментари:

Публикуване на коментар